duminică, 30 iulie 2017

Un talant

Un talant






Total lipsită de credinţă,

Prea adancită-n umilinţă,

Ghidată după legi aparte,

Mereu singură în noapte,

Am tăcut,
Dar m-a durut…


Am căutat doar raţionalul,

Imuabilul în toate,

Legi, idei şi nemurire,

Azi uimită peste poate,

Mă rog pentru- a mia oară,

Luminează-mi Doamne calea,

Singură sunt în univers,

Luminează-mi azi destinul,

În sfarşit am înţeles,
Legea firii.


Din Neant eu m-am întors,

Cu o vorba plină, goală,

Să întorc lumea pe dos,

Şi arunc blestem pe fire,

Pe întregul Univers,

Gând asupra Nemuririi,

Un talant!

Eu am ales!


Singură în zori de zi,

Singură sunt înspre noapte,

Astăzi lege-asupra firii,

Azi: Blestemul nemuririi,

Un talant!



Eternitatea ne desparte,

Sunt femeie, sunt stăpână,

Nu sunt slugă idioată,

Astăzi lege-asupra firii,

Vreau să mă întorc acasă.


Un mister de nedescris,

Legea, taina, universul,

Azi cuprind tot înţelesul,

Arunc lege şi blestem,

Pe pamântul ăst etern,

Arunc lege-asupra firii,

Azi: Blestemul nemuririi,

Un talant!

Imagini pentru Un talant

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...