joi, 6 decembrie 2018

Vocea României: votaţi MĂDĂLINA COCA!

Vocea României: votaţi MĂDĂLINA COCA!





Sincer, nu am mai făcut niciodată aşa ceva. Am dat curs unei invitaţii-rugăminţi în virtutea relaţiilor de prietenie ce ne leagă. Nu aveam nimic de pierdut. Mai jos aveţi rugămintea iniţială a colegului şi prietenului meu cantemirist de Breaza 1975, Mircea Rusu Viorel. Am Vota acum o săptămână.

Se pare că votul meu şi al altora ca mine a contat. Aşa că în această seară sunt şi suntem chemaţi din nou la vot. Mircea a apelat din nou la mine, ştiind că mă ocup de reţele sociale, că am peste 4.000 de abonaţi şi că dacă vreau pot să apelez la ei.

Aveţi mai jos toate datele necesare pentru a vota. Ştiu că puteţi. Apelez nu numai la colegii de promoţie cantemiristă sau radiolocatoristă. Apelez la toţi abonaţii, simpatizanţii şi membrii reţelelor sociale pe care le administrez: măcar pe www.vocearomaniei.protv.ro/votează puteţi acorda un vot pentru MĂDĂLINA COCA (MADALINA).

Dacă este să căştige şi în această seară putem aduna şi noi, fiecare, câte o picătură de mulţumire în sufletul nostru că am ajutat la victoria ei!



 Cine e Mădălina Celine Coca de la Vocea României? Lucrează ca analist financiar într-o bancă



Mădălina Celine Coca face parte din echipa Andrei, în semifinala Vocea României. Aceasta are doua pasiuni total diferite!
Mădălina vine din Paris unde lucrează că analist financiar într-o banca și solistă într-un band. Concurenta de la Vocea României a fost la 12 ani remarcată la o serbare. A continuat cu participarea la diverse concursuri și festivaluri. Apoi a făcut canto la școala Danei Dorian, însă a pus pauză muzicii. Ulterior, când a ajuns în Franţa, a reluat legătura cu muzica. Acolo a cunoscut diverși muzicieni alături de care a început să cânte.

Mădălina locuiește în Franța de aproape 9 ani, a plecat acolo cu o bursă Erasmus, unde a şi continuat studiile, Finanțe Bănci. A reușit să se angajeze destul de repede. Pe parcursul timpului a schimbat 4 joburi, în acelaşi domeniu.

Cea mai mare realizare pe plan profesional a fost obținerea unei duble diplome în finanțe și administrarea afacerilor în Franța și România, că șefa de promoție. Un alt moment de mândrie a fost obținerea Trofeului de la Amara și a altor premii la Festivalul Național George Grigoriu.

În România s-a întors acum doar pentru Vocea României, dar dacă ar reuși pe plan muzical, s-ar restabili în țară să își construiască o carieră aici. Pe lângă muzi că, ea este pasionată de călătorii, sport şi teatru.

Despre talentul său, ea crede că talentul îl moștenește de la bunica, şi mama ei are ureche muzicală, însă doar ea a reușit să exceleze în acest domeniu.

Votează sau prin SMS la 1200, în timpul edițiilor Live, și decide soarta competiției. Limita de vot este de 10 SMS/concurent.



Tariful este de 1.19 Euro (TVA inclusă), numărul este valabil în rețelele Telekom, Orange, Vodafone și DigiMobil.



Pentru a putea vota , accesează pagina​​ ​​www.vocearomaniei.protv.ro/votează. Trebuie să te autentifici în platforma de vot folosind Login cu Facebook. Poți vota o singură dată într-o sesiune de vot, marcată în emisiune prin Start/Stop.



De LA Rusu Mircea Viorel (citire):

În această seară la Vocea României va evolua COCA Mădălina, fiica unui fost LM-ist din Brează, devenit apoi ofiţer de artilerie.

George Coca mi-a solicitat votul. Întâi l-am întrebat dacă vrea votul meu sau vrea mai multe voturi.

L-am întrebat dacă realizează ce înseamnă forţa unei PROMOŢII.

Cu ceva reţinere, a zis că românii sunt astăzi dezbinaţi şi probabil că aşa sunt şi ofiţerii.

Eu am altă convingere şi în virtutea acesteia i-am propus un târg, ştiind că noi când vrem ceva suntem uniţi: dacă Promoţia 1975 a LM Breaza şi Promoţia 1978 a Şcolii Militare de ofiţeri de Artilerie o vor vota determinant pe Mădălina COCA, ea, micuţa care se juca printre noi, va mulţumi public celor două promoţii. Ce frumos, ce înălţător ar fi pentru ea, pentru familia ei şi pentru noi! Să ni se mulţumească public, nouă, celor două promoţii, în asemenea circumstanţe?!

Mai mult, vom atrage atenţia decidenţilor zilei ca NU trebuie să ne treacă la „alte boabe” atunci când li se cere să ne respecte. Forzza Coca, forzza Brează, forzza Sibiu, Constanta, Braşov, Râmnicu Vâlcea, Bobocu şi oriunde copiii acestei ţări devin militari de nădejde! Am învins, învingem şi vom învinge cât vom trăi, vă ştiu puternici şi determinaţi. Am încredere în voi!

Să câştige o fiică de militar. Începeţi să votaţi imediat ce sunt prezentaţi cei doi concurenţi.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...