marți, 16 august 2016

Tura foto din Dolomiti – August 2016

Tura foto din Dolomiti – August 2016:





In primul si primul rand, inainte sa `ma laud` cu ce am vazut si ce am pozat prin Dolomiti, vreau sa va multumesc din suflet tuturor participantilor de la aceasta tura foto…fara voi nu traiam si nu ma bucuram de astfel de momente si nu ne intorceam acasa cu nici una din fotografiile de mai jos. Sunt tare fericit ca mi-am facut noi prieteni cu care sa impartasesc aceeasi pasiune si astept sa ne revedem la fel de voiosi cu proxima ocazie poate la o bere sau chiar la un meniu de Dolomiti care inca nu mi-l pot scoate din minte :)

A fost o saptamana plina ochi prin Alpii calcarosi ai Italiei, ne-am cazat in 4 locuri diferite unde am mancat ca spartii meniuri care mai de care si ne-am bucurat de peisaje parca desprinse din basm. Un mare plus l-a adus si vremea care pur si simplu a facut spectacolul din fiecare zi sa arate altfel, incepand cu cer senin si rasarituri rosii, pana la nori grei, ploaie, curcubee, ceata si chiar ninsoare. Am trecut parca prin toate anotimpurile intr-o singura saptamana si cu greu incerc sa ma acomodez acum cu orasul dar nu cred ca sunt singurul care n-ar mai fi vrut sa plece de acolo :)

De fiecare data ma intorc parca cu mai multa nerabdare in acesti munti si probabil imaginile ce vor urma o sa va faca sa intelegeti de ce ii indragesc atat de mult. La acest workshop foto am invatat multe unii de la altii si probabil cel mai important lucru…in Dolomiti nici macar la toaleta n-ai ce cauta fara aparatul de gat fiindca nu stii niciodata ce cadru zaresti pe geamul de la baie :)

Una peste alta, ne-am nimerit o trupa tare faina si va multumesc inca o data ca v-ati plimbat cu noi pe traseele pavate cu piatra din Dolomiti iar acum ne ramane doar sa ne amintim prin fotografiile realizate cat de frumos a fost… Enjoy!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...