miercuri, 15 mai 2019

Am spus vreodată - Cronopedia ~ club de scriere literar-artistică

Am spus vreodată - Cronopedia ~ club de scriere literar-artistică





Ți-am spus vreodată

că dacă stau într-adevăr mereu tăcut,

şi uneori îmi place să mă gândesc

că pot auzi inima-ţi bătând

în timp cu a mea?



Ți-am spus vreodată

că atunci când mă surprind că vorbești

cu mine

prin linii și corzi,

și biţi și puncte,

îmi imaginez

vocea ta,

șoptind în urechea mea?



Ți-am spus vreodată

că te-aștept în fiece zi

şi anticipând,

doresc

doar o oră sau două,

doar o secundă

în spațiu și timpi,

să te simt aproape de mine?



Ți-am spus vreodată

că au existat vremuri,

când am fost nepotrivit pentru tine,

că emoțiile mă copleșeau...

și așa am stat și am plâns?



Ți-am spus vreodată

că uneori,

voi ajunge,

să-ţi atingând numele

pe acest ecran rece dîn fața mea,

şi dacă doresc

aș putea să intru acolo, departe,

și să te trag lângă mine?





Ți-am spus vreodată

că după ce-am auzit prima dată

sunetul vocii tale,

la mii de stele depărtare,

m-am așezat în noapte,

transformând conversația

din nou și din nou

în mintea mea,

examinând cum ar fi unele specii noi

de fractali descoperiţi?



Ți-am spus vreodată

că aș da totul,

doar pentru o noapte

pentru a putea să stau lângă tine,

pentru a-ţi simți pieptul cum urcă şi coboară

cu fiecare respirație pe care o aduni,

doar pentru a ști că ești reală?



Ți-am spus vreodată

că eu visez de multe ori,

visez să te întorci

și atingând mâna mea,

pur și simplu să mă lași să știu

că eşti acolo,

și totul este aevea?



Ți-am spus vreodată,

şi încă aş vrea să-ţi spun...

că te iubesc?

2 comentarii:

  1. O stare în care întrebările prin necuprinsul lor au printre fraze și cuvinte un răspuns în care adevărul se deschide natural și frumos!:)
    Felicitări! Mulțumim! să ai o zi de oi binecuvântată!

    RăspundețiȘtergere

Evenimentele zilei...