vineri, 15 ianuarie 2016

Privesc, ascult, mă mir şi mă’ngrozesc

Privesc, ascult, mă mir şi mă’ngrozesc



Privesc, ascult, mă mir şi mă’ngrozesc

 Categoria ActualitateMagazinPoliticaSocial 1.991 afisari 
burebista
Privesc, ascult, mă mir şi mă’ngrozesc
Cum bate tunul înspre răsărit
Cum calcă scurt din nou bocanc rusesc
Şi se cutremură pământul îngrozit.
Privesc, ascult, mă mir şi mă’ngrozesc
Cum este îngropată iar armata
Cum vin străini la noi şi poruncesc
Şi din mormânt mă dojeneşte tata.
Privesc, ascult, mă mir şi mă’ngrozesc
Cum  bălăcesc  „boierii” în hazna
Cum se înjură, şi se porcăiesc
Şi cum îi doare-n cot de ţara mea.
Privesc, ascult, mă mir şi mă’ngrozesc
Cum stau românii parcă sunt pictaţi
Într-un tablou penibil şi grotesc
Natură moartă, criogenizaţi.
Privesc, ascult, mă mir şi mă’ngrozesc
Cât am putut să decădem de jos
Noi cei crescuţi în Raiul Românesc
Grădina Maicii Domnului Hristos.
Privesc, ascult, mă mir şi mă’ngrozesc
Când văd pământul ţării pârjolit
Şi revizionismul unguresc
Rânjind la graniţă nepedepsit .
Privesc, ascult, mă mir şi mă’ngrozesc
Cum printr-un act sălbatec şi dement
Petrolul aurul şi apa şiroiesc
Strategic spre prieteni de moment.
Privesc, ascult, mă mir şi mă’ngrozesc
Când văd că azi nu mai avem nici pâine
Noi, ce-am hrănit cu grâul strămoşesc
Imperii , lupi, şacali, un om şi-un câine.
Privesc, ascult, mă mir şi mă’ngrozesc
Cum cad stejarii sub topor mârşav
Şi dac-aş vrea acum să îmi cioplesc
Nu am din ce, nici coadă de baltag.
Privesc, ascult, mă mir şi mă’ngrozesc
Şi mă întreb cât o să mai răbdăm
Cât o să mai dormim române, eu gândesc
Că este timpul să ne cam sculăm!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...