vineri, 29 ianuarie 2016

Rodica Anghelescu - Triptic cu amintiri


Triptic cu amintiri:

1. Ţi-am lăsat florile mele

2. Dacă dorul îl găseam

3. În prispa căsuţei mele



muzica şi versurile: Marin Voican Ghioroiu

interpretează: soprana Rodica Anghelescu

videoclip realizat de Ioan Muntean



Versurile melodiilor:



ŢI-AM LĂSAT FLORILE MELE





Ţi-am lăsat florile mele

La cişmea, în poarta ta –

Noaptea să te-alinţi cu ele,

Să-ţi spună dragostea mea.

Noaptea să te-alinţi cu ele,

Să-ţi spună dragostea mea,

Să-ţi spună dragostea mea.



Tot parfumul din petale

Este dorul pentru tine –

Ţi-am trimis o sărutate

Să adormi în gând cu mine.

Ţi-am trimis o sărutate

Să adormi în gând cu mine,

Să adormi în gând cu mine.



De visezi salcâm cu flori

În grădina de la casă –

Cu mine ai să te-nsori,

Am să fiu a ta mireasă.

Cu mine ai să te-nsori,

Am să fiu a ta mireasă…

Am să fiu a ta mireasă.







DACĂ DORUL ÎL GĂSEAM



 

La-la-la, la-la… la-la-la, la-la!

La-la-la, la-la… la-la-la, la-la!

Dacă dorul îl găseam,

Pe neicuţa nu-l chemam,

Ca să-l cătăm împreună,

Când sunt stele si cu Lună.

Ca să-l cătăm împreună,

Când sunt stele si cu Lună.



La-la-la, la-la… la-la-la, la-la!

La-la-la, la-la… la-la-la, la-la!

Şi-am găsit doru-amândoi

Prin fâneţe şi trifoi.

Dorul mi l-am luat de mână

Şi-am mers cu el la fântână.

Dorul mi l-am luat de mână

Şi-am mers cu el la fântână.



La-la-la, la-la… la-la-la, la-la!

La-la-la, la-la… la-la-la, la-la!

I-am dat dorului să bea

Ochii verzi şi gura mea.

Dorul l-am dus la izvor

În pădurea Gorjilor.

Dorul l-am dus la izvor

În pădurea Gorjilor.



La-la-la, la-la… la-la-la, la-la!

La-la-la, la-la… la-la-la, la-la!

Şi-a rămas dorul cu mine,

În braţele lui mă ţine.

Neicuţa de nu-mi venea…

Cine dorul mai găsea?

Neicuţa de nu-mi venea…

Cine dorul mai găsea?







ÎN PRISPA CASUŢEI MELE





În prispa căsuţei mele,

Sus, în colţul de la grindă,

Au venit trei rândunele…    

Cuibuşorul să şi-l prindă.



Toate-mi ciripesc în cor,

Şi-n ciocuri paie mi-aduc;

Întreabă de mama lor:

 Ce-i cu ea… de n-a venit?



Zboară-n cercuri, se agită,

Lacrimi în ochişori au…

Pentru mama lor iubită;

Doamne, ce triste-mi erau,



Cum sunt eu, gândind la tine,

Că nu-mi vii, fiindcă-ai plecat;

Doamne, rogu-Te, fă bine!      

Of,… multă lume-ai înviat…



Dă-i viaţa, că mi-este dor,

Ca să stau cu el la masă!

Adu-mi mama puilor!…

Să-şi facă-mpreună, casă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...