miercuri, 7 septembrie 2016

~ Odine ~ Carte de Iubire~: ~ Nu mai asculta alte zgomote, ci concentrează-te ...



~ Odine ~ Carte de Iubire~: ~ Nu mai asculta alte zgomote, ci concentrează-te ...:

~ Nu mai asculta alte zgomote, ci concentrează-te pe vocea mea ~

~ Am creat un loc doar pentru tine în brațele mele,
În ele vei găsi lumina și să zbori cu mine de mână
Ia-mă de mână și mergi alături de mine,
Nu te uita în altă parte, ci privește doar în ochii mei,
Nu mai asculta alte zgomote, ci concentrează-te pe vocea mea.
Eu sunt lumina care te ghidează,
Care îți va lumina calea și îți va îndrepta pașii.
Mă deschid trup și suflet cu inocența unui copil,
Îți ofer inocența mea, pielea care debordează de esența ta
Îți ofer sufletul și viața mea
Și mă predau fragilă în grija mâinilor tale.
Urmează-mă... dar fără să îți pierzi urmele,
Fii pielea de pe pielea mea,
Sufletul meu pereche,
Doar tu și eu,
Să mergem până la granița, unde cerul se desprinde de pâmânt.
Mâinile mele să fie mâinile tale, în reflectarea mângâierilor
Ochii mei să fie ochii tăi, în ghidarea drumului,
Sufletul meu să fie sufletul tău, în lanțul care ne leagă,
Inima mea să fie inima ta, în bătăi de inimi la unison,
Mintea mea să fie mintea ta, în gândire intuitivă,
Cuvântul meu să fie cuvântul tău, în ascultare și supunere,
Să devenim eterni în creația divină,

Găsind sensul vieții în cea mai frumoasă și pură formă de iubire. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...