miercuri, 24 ianuarie 2018

O zi de miercuri cu mulţumiri!

O zi de miercuri cu mulţumiri!









Ioana Negoescu

în fiecare miercuri mă îmbrac în violet





golesc timpul de conţinut îl sug savurându-l ca pe un os plin de măduvă

apoi mă cuprinde o lehamite scurtă de care mă scutur evitând clipele nesărate

în fiecare miercuri mă îmbrac în violet aşa cum mi-ai spus

mă închid în culorea lui sfântă

ca într-o mănăstire

postesc de cuvintele ce au carnea roşie



am voie să plâng.



îmi interzic visele

mai ales cele cu noi

cele cu străzi fără soţ

cele în care mă aştepţi şi tot nu mai ajung



am voie să plâng.



timpul se prelinge pe buzele mele rămase întredeschise

(aşa cum le-ai lăsat)

nu-l mai opresc cu forţa în trup

nu-l mai înfig în colţul subconştientului meu agresiv

mă întorc pe cealaltă parte în care visul e doar la început

deci îl pot derula repede înainte înapoi înspre şi dinspre

sau îl pot colora în tempera intrauterin

în fiecare miercuri mă îmbrac în violet aşa cum mi-ai spus



am voie să plâng.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...