luni, 20 noiembrie 2017

Brașov pentru a patra oară – Olteancă în Deplasare

Brașov pentru a patra oară – Olteancă în Deplasare









Brașov pentru a patra oară





Eram din nou în gară, după ce dormisem doar o oră, așteptam trenul spre Brașov. Am plecat fără odihnă, dar cu inima plină. Îmi petrecusem seara cu ASFEAA la un super party și plecam să revăd oameni grozavi care au făcut din Brașov o a treia casă pentru mine.
Scopul principal era să filmez alături de Marius Călin un clip de 3 minute pentru Competiția de Film de la Brașov, însă în timpul liber aveam de vizitat câțiva prieteni.
Fiecare fată are un Alex al ei, eu am avut un hotel. Hihi. Am stat la AlinALEX, adică fix lângă Paradisul Acvatic. Plănuisem să dorm când ajung sau măcar să dau o tură prin Paradis, dar nu i-a păsat nimănui de oboseala mea (mulțumesc Marius) și am început filmările imediat cum am ajuns. De foame, nu mai vorbesc.
Și dacă tot am ajuns pe teren minat și am adus în discuție mâncarea, îmi permit să vă fac o super recomandare, valabilă doar dacă vă interesează să aveți o experiență gastronomică desăvârșită – Restaurantul Sergiana. Eram pentru a patra oară în Brașov și nu îmi dau seama cum de nu am descoperit mai devreme acea comoară. Acolo mi-am răsfățat papilele gustative și, totodată, am mâncat pentru prima dată jumări cu ceapă (care, apropo, sunt din partea casei). Probabil o să rămână singurul loc în care o să mânânc jumări, poate se datorează atmosferei calde sau a experienței incomparabile cu cea din alt loc sau a asocierii cu bunătățile Ardealului, nu știu să explic, dar știu sigur că Sergiana o să rămână în topul meu.
Cel mai interesant aspect al călătoriei este faptul că am avut o întâlnire cu mine din viitor. V-am povestit data trecută că am descoperit o super cazare pe Coastă, la Casa Natalia, cu un aspect rustic, extrem de primitoare și cu o gazdă extrem de drăguță. Ei bine, am fost să o vizitez. Mă aștepta cu mâncare caldă și cu vin. Aww [heart] Doamna Natalia mi se pare un fel de eu din viitor, avem o grămadă chestii în comun și am îndrăgit-o extrem de muuult. De acum înainte, când mai ajung în Brașov o să mă simt ca acasă pentru că merg la mine.
Într-o plimbare de seară printr-un parc unde am văzut faimosul copac format de fapt din 11 copaci, doamna Natalia a spus ceva demn de a ajunge pe blog: ”Copacii aceștia știu istorie. Sunt aici de la 1840.” Iar o frunză a vrut să meargă cu mine.
Având în vedere faptul că fugisem spre Brașov fix în ziua când ASFEAA avea o ședință foto pentru promovarea Festivalului UniFEST, trebuia să fac și eu ceva în acest sens așa că mi-am desenat pe față logo-ul festivalului și am ieșit într-un parc la poze. Impactul a fost destul de puternic în sensul că toți întorceau capul după mine. A fost o idee destul de îndrăzneață, creativă și care m-a scos puțin din zona de confort ca să învăț că lucrurile obișnuite sunt făcute de orice, dar pentru cele extraordinare e nevoie de curaj și de oameni extraordinari. Toată ziua am mers așa prin Brașov, am luat toate magazine la rând din Centrul Vechi și câteva străduțe din zonă.
Penultima zi am petrecut-o la Paradisul Acvativ și am nimerit exact la timp pentru aqua gym. A fost prima mea sesiune de gimnastică acvatică și m-am distrat maxim deși eram singură. La final, m-am împrietenit cu instructorul care este un tip super de treabă.
Seara am petrecut-o cu Ralu la Sergiana, am mai povestit și ne-am făcut planuri pentru călătorii. Draga de ea, mă așteaptă muuult mai des prin Brașov și i-am promis că o să mă întorc cel puțin o dată pe anotimp.
Cireașa de pe tort a fost reprezentată de o vizită nocturnă la Belvedere, de unde am văzut Brașovul de sus, mai exact multe luminițe și am recunoscut Piața Sfatului. Belvedere e un loc liniștit în care deși se adună foarte mulți tineri își păstreză un farmec aparte care creează iluzia de măreție și singurătate (acea singurătate pozitivă).
Mi-am luat rămas bun de la Brașov cu o vizită la Coffeol, cafeneaua mea dragă de unde îmi iau nu doar o cafea extraordinară ci și un awesome vibe și îmi transformă experiența într-una la superlativ. Chiar aseară mi-a spus un prieten din București că la mine a văzut Coffeol prima dată și s-a dus să încerce și el. Hihi, încă un Coffeolover.
Închei prin a vă spune cât de sublim arată Brașovul pictat în culorile toamnei și cât de mult îmi place să rătăcesc pe străzile din Centrul Vechi, admirând copacii îmbrăcați în cele mai frumoase straie cum împodobesc Tâmpa, cu o cafea cu aromă de toamnă în mână și cu inima plină de fericire. Ochii mi-s umezi, iar dorul de Brașov se simte din ce în ce mai mult. Ar fi cazul să revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...