marți, 6 februarie 2024

Ioan Muntean - fost-ai lele (6)

Ioan Muntean - fost-ai lele (6) - Cronopediada grup - Cronopedia

Maraton Panorama Literară 2024, ianuarie

06. (poezie, cyberpoem)

ciclul „fost-ai lele"

fost-ai lele (6)

cyberpoem romantic

 

f948b82d7a0da60b82f5235567ef4c37.jpg?profile=RESIZE_400xfost-ai lele o stea căzătoare

ce-a luminat o clipă calea mea

un vis frumos într-o dulce cântare

ce-a dispărut în negura vieții grea

fost-ai un crin şi o floare rară

ce-a înflorit o clipă în grădina mea

un parfum fin ca o adiere ușoară

ce-a dispărut în vântul rece de toamnă

fost-ai o rază de soare

ce-a străpuns norii negri de pe cerul meu

o speranță cât o licărire de lumină

1466ec111727429.6008b8898af8e.gif?profile=RESIZE_400xce-a dispărut în întunericul nopții

fost-ai o lacrimă fierbinte

ce-a curs pe obrazul meu palid și rece

o durere o rană adâncă în sufletul meu

ce-a dispărut în tăcerea uitării

fost-ai lele tot ce-am iubit mai mult

tot ce-am visat tot ce-am dorit

dar acum ești doar o amintire

o umbră o fantomă ce mă bântuie

 

©Ioan Muntean, 2024

 

text participant la Cronopediada - Maratonul Panorama Literară

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...