joi, 8 februarie 2024

Ioan Muntean - Reverie matinală (r1)

Ioan Muntean - Reverie matinală (r1) - Cronopediada grup - Cronopedia

Maraton Panorama Literară 2024, ianuarie

08. experiment hors concours (poezie)

răspuns/variantă/continuare la REVERIE MATINALĂ de Corneliu Neagu

Reverie matinală (r1)

#poemabsurd

 

da6bc2d736f5cb302eb7b8356691baa9.jpg?profile=RESIZE_400xSoarele, un călător auriu,

Se strecoară printre perdele,

Mângâindu-mi pleoapele obosite

Cu o lumină caldă și blândă.

 

Păsările, mici soprane ale naturii,

Își încep concertul melodic,

Un cor vibrant care umple camera

Cu o simfonie de bucurie.

 

Mirosul cafelei, proaspăt preparată,

Plutește în aer ca o ceață aromată,

Un parfum îmbietor care îmi trezește simțurile

Și îmi dă un imbold energic.

 

dc9d61c1b738e266d826cddfa0be42b8.jpg?profile=RESIZE_400xGândurile, ca niște fluturi jucăuși,

Îmi zboară prin minte,

Aducând cu ele vise și speranțe

Pentru ziua care abia a început.

 

O nouă zi, o pânză albă,

Așteaptă să fie pictată cu experiențe,

Cu emoții și trăiri intense,

Cu bucurii și satisfacții.

 

Mă ridic din pat, cu o ușoară ezitare,

Dar cu o dorință arzătoare de a descoperi

Ce surprize îmi rezervă această zi,

Această nouă aventură a vieții.

 

Privesc pe fereastră, la orașul care se trezește,

La mașinile care se grăbesc spre destinații necunoscute,

La oamenii care își urmează rutina zilnică,

Fiecare cu povestea sa unică.

 

Și eu am propria mea poveste de scris,

O poveste plină de speranțe și vise,

De provocări și obstacole,

De bucurii și tristeți.

 

Dar astăzi, în această dimineață însorită,

Aleg să mă concentrez pe frumusețea clipei,

Pe lumina caldă a soarelui,

Pe cântecul vesel al păsărilor,

Pe aroma îmbietoare a cafelei.

 

2d6f79287b404c379dda2232f85ed55d.jpg?profile=RESIZE_400xAstăzi, aleg să fiu optimistă,

Să cred în bine și în posibilitatea de a realiza

Tot ce îmi doresc,

Tot ce îmi propun.

 

Astăzi, aleg să trăiesc cu intensitate,

Să profit de fiecare moment,

Să fiu prezentă în propria mea viață,

Să fiu fericită.

 

©Ioan Muntean, 2024

(alte variante/continuări/replici pe experiment HORS-CONCOURS)

 

text participant la Cronopediada - Maratonul Panorama Literară hors concours

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...