miercuri, 7 februarie 2024

Ioan Muntean - fost-ai lele (7)

Ioan Muntean - fost-ai lele (7) - Cronopediada grup - Cronopedia

Maraton Panorama Literară 2024, ianuarie

07. (poezie, cyberpoem)

ciclul „fost-ai lele"

fost-ai lele (7)

cyberpoem suprarealist

 

fost-ai lele foc aprins

pe o creastă de argint

mi-ai aprins inima-n vis cu un zâmbet cristalin

 

fost-ai lele floare rară

crescută pe o stâncă-n soare

mi-ai parfumat sufletul amară cu o mireasmă de ninsoare

 

fost-ai lele pasăre rătăcită

pe un cer de vară albastră

mi-ai cântat o melodie neauzită despre o lume născută din ceață

 

fost-ai lele o stea căzătoare

pe un cer negru de furtună

mi-ai luminat o clipă trecătoare şi o viață de speranță nebună

 

fost-ai lele o lacrimă fierbinte

pe un obraz de piatră rece

mi-ai adus aminte de o durere sfâșietoare de o iubire pierdută în cleştiţă

 

fost-ai lele un vis frumos

stins la lumina crudă a dimineții

mi-ai lăsat inima plină de dor amoros și o amintire vie a veșniciei

 

©Ioan Muntean, 2024

 

text participant la Cronopediada - Maratonul Panorama Literară

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...