joi, 14 decembrie 2023

Nicoleta Mija - Fulgii de nea

Nicoleta Mija - Fulgii de nea - Cronopediada grup - Cronopedia

Nicoleta Mija - Panorama literară, decembrie 2023

10. (poezie)

Fulgii de nea

 

Ninge iar atât de frumos departe in zare,

In prag de seară și Luceafărul iar apare, 

Lampa lângă icoană frumos se aprinde, 

Somnul unei nopți albe încet mă cuprinde. 

 

Printre fulgii de nea care peste tot au căzut, 

Toate urmele câinilor pe zăpadă am văzut,

Este ger, au înghețat tare acum și stelele, 

S-au liniștit în sufletul mei  toate gândurile.

 

Coboară mai lin somnul într-un frumos vis,

Iarna geroasă cred că  acum mi l-a trimis, 

Când zorii vor veni, stelele toate se sting, 

Crăciunuța roșie înflorită cu iubire o ating.

 

Este o noapte frumoasă foarte înghețată, 

Iarna a învelit cu haina ei și ceva caută, 

Zorile alunecă printre gene și se aprind, 

Ninge frumos, mă trezesc iar zâmbind. 

 

In prag de zi sau.... în prag de altă seară, 

Mai merg prin zăpada iernii fericită afară, 

Fulgii de nea luminează ziua de cleștar, 

Ziua umple Cerul de multe perle in dar. 

 

 

©Nicoleta Mija, 2023

 

text participant la Cronopediada - Maratonul Panorama Literară

Un comentariu:

  1. Fulgul meu de nea

    Fulgul meu de nea,
    De pe cer căzut,
    E atât de alb,
    Și atât de ușor.

    Se lasă purtat de vânt,
    Și se topește încet,
    Dar rămâne în sufletul meu,
    O amintire de neuitat.

    RăspundețiȘtergere

Evenimentele zilei...