luni, 4 decembrie 2023

Nicoleta Mija - Iarnă de basm

Nicoleta Mija - Iarnă de basm - Cronopediada grup - Cronopedia

Nicoleta Mija - Panorama literară, decembrie 2023

01. (poezie)

Iarnă de basm

Decembrie este plin de mai i multă magie. 

Și lumina iernii îmi place foarte mult mie,

Lemnele uscate ard  foarte liniștite in sobă,

Noi stăm liniștiți lângă ea  puțin de vorbă. 

 

Săniuțe, clopoței pentru ea se pregătesc,.

Cu nasul lipit de geamuri în curte privesc, 

Cum iarna a gonit departe toamna tiptil, 

Iar eu mă mai bucur mult ca un mic copil.

 

Cântecele iernii am început iar să le citim,

Sărbătorile iernii cu iubire să le și cinstim

Afară a venit iarna și este acum mai frig,. 

Din suflet și iubirea gonește frigul aprig.

 

Iau zăpadă in palme și mă mai joc cu ea,

A înghețat iar bocnă și apa de la cișmea,.

Vrea să am o colecție de fulgi de zăpadă, 

Nimeni nu mai merge acum și pe stradă.

 

O steluță sau o floare mică de mărgăritar,

Iarna își umple bine cu zăpadă un buzunar, 

Tot ea aleargă și face cu mine multe glume, 

Vreau să ningă mai frumos ca un basme. 

 

Ninge liniștit, îmi place foarte mult iarna,. 

Îmi pregătesc mereu mănușile dar și haina,

Mă uit mereu și spre înaltul fulgilor de nea

Îmi atinge fața iarna cu gingășia de catifea 

 

©Nicoleta Mija, 2023

 

text participant la Cronopediada - Maratonul Panorama Literară

Un comentariu:

  1. Iarnă de basm

    Iarna vine, ninsoarea coboară,
    Pământul îmbracă-se-n alb,
    Crăciunul se apropie,
    Și bucuria în suflete se-nalță.

    Iarna vine, ninsoarea coboară,
    Pământul îmbracă-se-n alb,
    Și magia se-așterne,
    Într-un basm de vis, un basm de dor.

    RăspundețiȘtergere

Evenimentele zilei...