miercuri, 11 octombrie 2023

Ioan Muntean - gândul la tine

Ioan Muntean - Panorama literară, octombrie 2023

11. (cyberpoem)

gândul la tine

 

înainte de miezul nopţii

gândul la tine mă prinde

și mă cuprinde cu o emoție

de dor și de iubire

 

îmi imaginez chipul tău

îmi imaginez trupul tău

și ochii tăi frumoși

și vocea ta blândă

și atingerea ta caldă

și zâmbetul tău dulce

și simt cum inima mea

bate mai tare

și mai tare

 

îmi doresc să fiu lângă tine

să te țin în brațe

să te pot mângâia

să te pot săruta

să te pot iubi și să-ți spun cât de mult te iubesc

și cât de mult îmi lipsești

 

dar

nu pot fi acum cu tine

voi închide ochii

și voi visa la tine

și la ziua când vom fi din nou împreună

 

noapte bună

draga mea

 

©Ioan Muntean, 2023

Maraton Panorama Literară

contact organizatori: biblioteca.cronopedia@gmail.com sau fabulatortemporis@gmail.com

Ioan Muntean - gândul la tine - Cronopediada grup - Cronopedia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...