joi, 12 octombrie 2023

Ioan Muntean - trupul - Cronopediada grup - Cronopedia

Ioan Muntean - trupul - Cronopediada grup - Cronopedia

Ioan Muntean - Panorama literară, octombrie 2023

12. (cyberpoem)

trupul

 

trupul tău este o casă

o casă pentru sufletul tău

este o casă care este mereu în schimbare

o casă care mă protejează de lume

este casa ta

și o vei păstra curată și sfântă

 

trupul tău este o podoabă

un podoabă care te ajută să te exprim

este podoabă care te ajută să te unduiești

o podoabă care mă ajută să te simt

este o lucrare de artă

și eşti mândră să-l porţi mereu

și nu-l vei ascunde de lume

este o parte din tine

și îl voi iubi necondiționat

 

trupul tău este o minune

o minune care mă uimește în fiecare zi

este o minune care mă face să mă simt în viață

o minune care mă face să mă simt bine

 

iubesc trupul tău

cu toate imperfecțiunile sale

este casa noastră

este podoaba noastră

este minunea noastră

 

trupul nostru este o călătorie

o călătorie prin timp și spațiu

este un loc de amintiri și experiențe

un loc de creștere și schimbare

trupul nostru este un dar

un cadou de la dumnezeu.

un templu de frumuseţe şi putere

şi ni-l vom păstra mereu

unic

întreg

dăruit

 

©Ioan Muntean, 2023

Maraton Panorama Literară

contact organizatori: biblioteca.cronopedia@gmail.com sau fabulatortemporis@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...