sâmbătă, 21 octombrie 2023

Nicoleta Mija - Întrebare

Nicoleta Mija - Întrebare - Cronopediada grup - Cronopedia

Nicoleta Mija - Panorama literară, octombrie 2023

21. (poezie)

Întrebare

7b331ebc3ecc0e99b4ae7f7c42c377a1.jpg?profile=RESIZE_400x

M-am gândit să  scriu câteva versuri, 

Ascund printre rânduri multe înțelesuri, 

Caut o lacrimă in a sufletului furtună, 

Când pe cer stelele toate iar se adună. 

 

Încerc să îți caut sufletul printre stele, 

Acolo sunt ascunse și gândurile mele,

A coborât din Cer pe Pământ o lumină, 

Poate in sufletele nostre o să mai vină. 

 

Adun pe rânduri și multe scrise amintiri, 

Numai tu te ascunzi în ale mele versuri, 

Mergeam noi prin ale sufletului gânduri  

Ascultam mereu ericiți ale Cerului coruri. 

 

Multe zile se sfârșesc triste într-un când, 

Călătorești mai liniștit în al meu trist gând, 

Poate ochii tăi privesc printre multe stele, 

Uite pe masa nostră sunt câteva lalelele. 

 

O lumânare mai arde mai multe ore și tace, 

Vrea sufletul meu trist mereu să îl împace, 

De ce acum, de ce mâine  sau poate o dată, 

De visele nostre frumoase să fie înconjurată. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...