miercuri, 18 octombrie 2023

Ioan Muntean - un gând obosit

Ioan Muntean - un gând obosit - Cronopediada grup - Cronopedia

Ioan Muntean - Panorama literară, octombrie 2023

18. (cyberpoem)

un gând obosit

 

anii mei în clepsidra liniștiți se joacă

un gând obosit nu mai vrea să tacă

eu călătoresc iar prin sufletul tăcut

multe lacrimi adunate în ani am avut

chiar dacă și anii pleacă în eternitate

gândul mai obosit vine să mă caute

dar eu mai hoinăresc printre stele

mă întâlnesc liniștită deseori cu ele

nu-mi pasă mie de anii care pleacă

simt în sufletul meu a timpului joacă

nu știu unde este gândul meu obosit

pe caietul meu repede la mine a venit

scriu pe caiet gândurile răzlețe acum

rebele ele iar călătoresc pe un alt drum

în anii vieții mele multe cărți am citit

înțeleg și un gând al meu este obosit

 

anii mei călătoresc printre cărți multe

și clepsidra gândul obosit îl mai simte

zâmbesc când privesc pe cerul senin

am sufletul numai cu stelele mele plin

 

©Ioan Muntean, 2023

Maraton Panorama Literară

contact organizatori: biblioteca.cronopedia@gmail.com sau fabulatortemporis@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...