vineri, 13 octombrie 2023

Ioan Muntean - oglinda mea

Ioan Muntean - oglinda mea - Cronopediada grup - Cronopedia

Ioan Muntean - Panorama literară, octombrie 2023

13. (cyberpoem)

oglinda mea

 

oglinda mea e un ciob încă nenăscut

un vis din sticlă ce așteaptă să se spargă

să-și deschidă ochii și să privească lumea

să vadă frumusețea și urâțenia

 

oglinda mea e un vis încă neîmplinit

ce așteaptă să se împlinească

o promisiune de adevăr și de minciună

de iubire și de ură

de speranță și de dezamăgire

ca să-mi arate lumea mea interioară

fără nici o barieră

 

oglinda mea e un drum încă nebătut

o oglindă a sufletului

ce așteaptă să fie străbătut

ca să-mi arate calea mea în viață

ca un portret ce nu s-a pictat încă

fără nici o îndoială

 

©Ioan Muntean, 2023

Maraton Panorama Literară

contact organizatori: biblioteca.cronopedia@gmail.com sau fabulatortemporis@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...