marți, 24 octombrie 2023

Nicoleta Mija - Clepsidra vieții

Nicoleta Mija - Clepsidra vieții - Cronopediada grup - Cronopedia

Nicoleta Mija - Panorama literară, octombrie 2023

23. (poezie)

Clepsidra vieții

 

În clepsidra vieții plină de amintiri, 

Trec pe cerul nostru mai multe oștiri,

În visul meu numai tu iar călătorești 

Și in sufletul fericit deseori te oprești. 

 

Și pe cerul nopții se adună mulți nori, 

Ascultăm fericiți noi ale vântului viori, 

Mi-ai dăruit tu deseori și o mică stea, 

Era altă noapte senină  și de catifea.

 

In clepsidra mea cu amintiri tu ești, 

Am trăit amândoi frumoase povești, 

Tu mi-ai inflorit mereu copacul vieții 

Și ai topit bine din inimă urmele gheții. 

 

În inimă o amintire dragă este cioplită, 

De zâmbetul tău sunt în viață învelită, 

Am mai ajuns câteodată într-o răscruce, 

În clepsidra vieții pasul liniștit iar trece.

 

Urc pe drumul vieții treaptă cu treaptă, 

Pe cer pe noi steaua ne mai așteaptă,

Prin clepsidra vieții pașii liniștiți merg, 

Din gânduri lacrimile obosite le șterg. 

Un comentariu:

Evenimentele zilei...