joi, 26 octombrie 2023

Ioan Muntean - valea unei nopţi de iubire

Ioan Muntean - valea unei nopţi de iubire - Cronopediada grup - Cronopedia

Ioan Muntean - Panorama literară, octombrie 2023

26. (cyberpoem)

valea unei nopţi de iubire

 

într-o vale

în noaptea de iubire

am mers alături de tine

sub un cer plin de stele

ne-am sărutat cu pasiune

 

am simțit inima-ți bătând

și-am auzit respirația ta

am știut că dragostea noastră

este reală și adevărată

am vorbit toată noaptea

despre visurile noastre

am râs și am plâns

și ne-am îmbrăţişat gândurile

am simțit că suntem conectați

ca și cum am fi fost unul

am știut că această noapte

va rămâne întotdeauna în inima mea

 

dar

la răsăritul soarelui

despărţirea ne-a întors la viaţa obișnuită

iar amintirea acelei nopți

ne va rămâne întotdeauna în inimile noastre

ca un vis frumos

care nu va fi niciodată uitat

 

©Ioan Muntean, 2023

variante/continuări în grupul EXPERIMENT LITERAR

vă invit la Cronopediada - Maratonul Panorama Literară

contact organizatori: biblioteca.cronopedia@gmail.com sau fabulatortemporis@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...