luni, 23 octombrie 2023

Nicoleta Mija - Toamna noastră - Cronopediada grup - Cronopedia

Nicoleta Mija - Toamna noastră - Cronopediada grup - Cronopedia

Nicoleta Mija - Panorama literară, octombrie 2023

22. (poezie)

Toamna noastră

Învăț să pășesc ușor printre frunze. 

Nu vreau să le mai supăr sunt treze,

Aburii dimineții mă ating blând și lin, 

Beau un pahar de nectar gustos, plin. 

 

Fur și mai multe picături din curcubeu, 

Deseori le-am colorat frumos tu și eu, 

Călcăm bucuroși pe culorile cărămizii, 

Îmi spui mereu te rog iar să nu întârzii. 

 

E octombrie, luna noastră de toamnă, 

Cerul mulți picuri cu putere mai toarnă, 

O frunză se-ntoarce în zbor, un fluture, 

Se joacă cu el și nu vrea să îl supere. 

 

Îți place toamna oglindită in ochii mei, 

Culeg și visele toamnei noastre din ei,  

Acolo unde suntem este soare mereu, 

Toamna ta sunt întotdeauna numai eu.. 

 

Găsesc in album ale toamnei frunze, 

Vântul toamnei începe să se amuze, 

Parcă când plouă este colorată diferit, 

Cerul este minunat acum la asfințit. 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...