duminică, 15 octombrie 2023

Nicoleta Mija - Ploile torențiale

Ploile torențiale - Cronopediada grup - Cronopedia

Nicoleta Mija - Panorama literară, octombrie 2023

15. (poezie)

Ploile torențiale

5758bf1b82e8e8d6c1bca3fa2aa9eed3.jpg?profile=RESIZE_400x 

E toamnă iar în Cer dar este și in noi,. 

Mai dau o foaie în calendar și este joi, 

Veselia o simt împrăștiată peste toate 

Chiar și  în ploaia care ne mai desparte.

 

Vântul mai rece îmi dă acum de veste,

Ziua întunecată îmi spune  și o poveste, 

Printre frunzele toamnei tu trist iar treci, 

Prin ploaia care cade zilele foarte reci.

 

E toamnă în sufletul meu dar și in vers,

Prin ploaie noi deseori bine am și mers 

Adun și câteva frunze zburate de vânt,

Toamna îmi răcește și fiecare cuvânt.

 

Prin mine vântul acum mai tare bate,

Lângă caiet eu încerc să uit de toate,

Afară drumul este greu, tare înfundat 

Privesc calendarul, altă foaie am dat. 

 

E toamnă, ploile sunt toate torențiale 

Frunzele stau în curte, sunt ale mele, 

Vântul rece clatină crengile de salcâm, 

Ploile foarte reci de lovesc caldarâm. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...