vineri, 27 octombrie 2023

Nicoleta Mija - Spunea bunica - Cronopediada grup - Cronopedia

Nicoleta Mija - Spunea bunica - Cronopediada grup - Cronopedia

Nicoleta Mija - Panorama literară, octombrie 2023

25. (poezie)

Spunea bunica

 

Sufletul devine mai frumos în fiecare zi, 

Bunica avea și ochii mereu mai limpezi, 

Povestea vieții mele are multe capitole,

Privirile copilului erau întotdeauna vesele.

 

Un capitol mai frumos s-a încheiat brusc, 

Cu bunica in când eu ceva mai citesc, 

În viață la ce îmi spunea nu am renunțat, 

Din multe cărți întotdeauna m-a învățat. 

 

Îmi aduc aminte mereu ce spunea bunica, 

Îmi gonea deseori din suflet bine și frica, 

Au rămas în sufletul meu numai amintirile, 

Dar asculta cu multă placere și versurile 

 

Sunt bună in viața mea ca și bunica mea, 

In gândul ei numai credință mereu o avea, 

Florile primăverii ii mai colorau și privirile, 

Călătorește acum printre gândurile mele. 

 

In sufletul meu prin viață adun multe flori, 

Pe chip adun ale toamnei frumoase culori, 

Bunica mea Mușa a fost mereu lângă mine, 

Vrea ce spunea bunica să păstrez în mine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...