joi, 19 octombrie 2023

Nicoleta Mija - Ceasuri în gânduri - Cronopediada grup - Cronopedia

Nicoleta Mija - Ceasuri în gânduri - Cronopediada grup - Cronopedia

Nicoleta Mija - Panorama literară, octombrie 2023

19. (poezie)

Ceasuri în gânduri

Mii de petale rup ale vântului cătușe, 

In curte printre flori câteva brândușe.

De câte ori deschid și cufărul cu vise, 

Multe îmi rămân printre rânduri scrise.

 

Ceasuri multe eu trăiesc printre gânduri,

Și trandafirii albi s-au ridicat pe garduri.

Mai frumos stau frunzele printre petale, 

Numai tu călătorești pe drumurile mele. 

 

Ceasuri multe eu trăiesc printre gânduri, 

Mă cert cu  mai multe cuvinte pe rânduri,

Un ghem mare de clipe adunate in suflet,

Mă mai obosește câteodată a lor umblet.

 

Văd zările albastre care sunt mai senine,

Sunt nori care revin când ploaia iar vine, 

In valsul vântului dansează iar în alt vis, 

În sufletul meu a stat mulți ani bine scris. 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...