miercuri, 25 octombrie 2023

Ioan Muntean - iubitul din umbra nopţii

Ioan Muntean - iubitul din umbra nopţii - Cronopediada grup - Cronopedia

Ioan Muntean - Panorama literară, octombrie 2023

25. (cyberpoem)

iubitul din umbra nopţii

 

în umbra nopții

tu ești

iubitul meu secret

cu ochii tăi negri

și părul tău lung și drept

 

mă cauți în vis

și mă săruți cu pasiune

mă ții în brațele tale

și mă faci să mă simt iubită

 

dar ziua

când te văd

ești doar o amintire

un vis frumos

care se stinge cu zorii

 

îmi doresc să fii real

să fiu cu tine

să te pot iubi

în lumina zilei

 

©Ioan Muntean, 2023

variante/continuări în grupul EXPERIMENT LITERAR

Maraton Panorama Literară

contact organizatori: biblioteca.cronopedia@gmail.com sau fabulatortemporis@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...