duminică, 17 septembrie 2023

Ioan Muntean - am fost întotdeauna noapte - Cronopediada grup - Cronopedia

17. (cyberpoem)

ciclul nopţi (ciberpoeme în noapte)

am fost întotdeauna noapte

 

am fost întotdeauna noapte

destinat să fiu

o epavă a ei

supraviețuitor

test de ape infestate

rechin

doar pentru a ne devora

prin hrănire pe insecuritatea noastră

și ipocrizia de viață

au fost acele călătorii

sub cerul toamnei

și nopțile înstelate

numai iluzii înaintea ochilor noștri

a viselor

am ținut sub furtunile

mereu furioase pe mare

biciuit de ceea ce am ajuns să fiu

am fost întotdeauna

destinat să fiu un accident de maşină

supraviețuitor furios de noapte

 

am fost întotdeauna noapte

cu frânele eșuate

atunci când am fugit din drum

dormind pe pături

printre dune de nisip

crezând că am câștigat cursa

pentru care am avut un bilet

să-l lovesc cu piciorul

doar o promisiune de iluzii

 


nu am ajuns încă

la sfârșitul drumului meu

și există atât de multe mări

în care valuri de noapte curg

aşa că să fie ceea ce va fi

și să continue călătoria

cu mine

cel mai bun încă a fi în noapte

 

©Ioan Muntean, 2023

contact organizatori: biblioteca.cronopedia@gmail.com sau fabulatortemporis@gmail.com

Ioan Muntean - am fost întotdeauna noapte - Cronopediada grup - Cronopedia2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...