joi, 28 septembrie 2023

Nicoleta Mija - Gonesc norii

Nicoleta Mija - Gonesc norii - Cronopediada grup - Cronopedia

Nicoleta Mija - Panorama literară, septembrie 2023

28 poezie

Gonesc norii

12234226094?profile=RESIZE_400x 

Am  și in sufletul meu amintiri care zâmbesc, 

Printre multe zile triste și bucuri eu trăiesc,. 

Zilele mele toate nu vreau să fie întunecate, 

Cu bune, cu mai puțin bune sunt amestecate. 

 

Eu prețuiesc oamenii care știu să  vorbească, 

Și ce fac în viața lor să nu se mai grăbească, 

Bucuria începe atunci când dăruiesc și binele, 

Care îmi colorează privirile, niciodată hainele. 

 

Zâmbesc pentru nimic, mulţumesc pentru tot,. 

Să muncesc mult în viața mea încă mai pot, 

Pentru tot ce am eu  sunt și recunoscătoare,. 

Acum din suflet un gând mai trist să zboare. 

 

Mereu am și raze de soare ascunse în suflet,. 

Acum mă așteaptă la ușa casei un mic colet,. 

Gonesc norii care nu mă lasă să mai zâmbesc, 

Dar fericită printre cărți și cuvinte eu trăiesc. 

 

Am multe motive adevărate să fiu și fericită,. 

Când sufletul liniștit multe versuri îmi recită, 

Și care îmi topește repede din viață suferința,.

Păstrez în suflet de copil întotdeauna credința. 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...