marți, 26 septembrie 2023

Ioan Muntean - trupul tău fără haine - Cronopediada grup - Cronopedia

Ioan Muntean - trupul tău fără haine - Cronopediada grup - Cronopedia

Ioan Muntean - Panorama literară, septembrie 2023

26. (cyberpoem)

trupul tău fără haine

 

trup fără haine

corp al meu iubit

ești atât de frumoasă

nu ai nevoie de nimic

 

pielea ta fină

mușchii tăi delicați

formele tale angelice

divine

îmi iau respirația

 

nu ai nevoie de haine

ca să-mi fii mândră

nu ai nevoie de nimic suplimentar

ca să mă faci să te doresc

 

ești perfectă așa cum ești

în pielea ta goală

nudă

fină

ești cel mai frumos trup

pe care l-am dorit vreodată

 

©Ioan Muntean, 2023

contact organizatori: biblioteca.cronopedia@gmail.com sau fabulatortemporis@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...