vineri, 15 septembrie 2023

Ioan Muntean - soarele nopţii mele - Cronopediada grup - Cronopedia

Ioan Muntean - soarele nopţii mele - Cronopediada grup - Cronopedia

Ioan Muntean - Panorama literară, septembrie 2023

15. (cyberpoem)

ciclul nopţi (ciberpoeme în noapte)

soarele nopţii mele

 

9f83f8e652a11abbd7e5d804b2eb9512.jpg?profile=RESIZE_400xiubita mea

tu ești soarele care luminează ziua mea

luna care luminează noaptea mea

steaua care luminează calea mea

 

tu ești floarea care înflorește în inima mea

muzica care sună în sufletul meu

poemul care se scrie pe buzele mele

 

tu ești iubirea mea

viața mea

totul pentru mine

 

f2effde138aa4887b79078e353ac9e4c.jpg?profile=RESIZE_400xdraga mea

ești o stea

care mă luminează în noapte.

sunt atât de fericit

că te am în viața mea

 

iubita mea

tu eşti ca un trandafir

cu petalele tale delicate

și parfumul tău dulce

 

tu eşti ca un soare

aducerea luminii și a căldurii

în noaptea vieţii mele

și faci ca totul să pară mai bine

 

bbf4e2edf1d21a590fdd22921afdfda3.jpg?profile=RESIZE_400xtu eşti ca o stea

strălucind în întuneric

și îmi oferi speranță

că totul va fi bine

 

tu eşti iubita mea

soarele albastru al nopţii mele

 

©Ioan Muntean, 2023

contact organizatori: biblioteca.cronopedia@gmail.com sau fabulatortemporis@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...