marți, 26 septembrie 2023

Nicoleta Mija - Strâng în suflet bucurii - Cronopediada grup - Cronopedia

Nicoleta Mija - Strâng în suflet bucurii - Cronopediada grup - Cronopedia

Nicoleta Mija - Panorama literară, septembrie 2023

26 poezie

Strâng în suflet bucurii

În urma pașilor mei apare o rază de Soare, 

Numai o privire caldă are și o mare valoare, 

Eu îmi urmez și destinul fără nici o imitație,

Nu mă opresc  ușor și în viață într-o stație.

 

Am grijă de gândurile și când sunt singură,

Privesc bucuroasă  și mugurii pe o ramură,

Câteodată pe cer norul supărat îl descopăr, 

Dacă plouă tare și vântul aleargă mă supăr. 

 

Am grijă de vorbe și vorbeasc cu oameni, 

Nu îmi plac niciodată norii atât de vicleni, 

Am învățat lecția și zâmbetul cu bunătate, 

În gând un cântec un drum mereu străbate, 

 

Adun frumosul din tot ce este lângă mine, 

Stau mai departe de gândurile mele străine, 

Culeg fericită o bucurie ce in viață primesc, 

Întotdeauna  și cu sufletul meu eu vorbesc. 

 

Strâng în sufletul meu un gest bun, frumos, 

Am pe masă câteva cărți și un ceai gustos, 

Eu călătoresc în timp și adun flori în suflet, 

În viață bucuriile sufletului mereu le și repet 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...