luni, 11 septembrie 2023

Ioan Muntean - noapte de toamnă cu cioburi de porţelan - Cronopediada grup - Cronopedia

Ioan Muntean - noapte de toamnă cu cioburi de porţelan - Cronopediada grup - Cronopedia

Ioan Muntean, România, Panorama literară, septembrie 2023

11. (cyberpoem)

ciclul nopţi (ciberpoeme în noapte)

noapte de toamnă cu cioburi de porţelan

 

vântul bate în ferestre

ca niște cioburi de porțelan

și aduce cu el mirosul de frunze uscate

 

noaptea este rece și întunecată

ca un vechi tablou de rembrandt

 

în tăcerea nopții,

aud ecoul unor amintiri

ca niște cioburi de porțelan

care mă taie și mă rănesc

 

amintiri de iubiri pierdute

de speranțe sfărâmate

de visuri neîmplinite

 

amintiri care mă țin prizonier

într-o lume de cioburi de porțelan

 

îmi doresc să pot uita

dar nu pot

 

cioburile de porțelan

mă țin prizonier

într-o noapte de toamnă

 

©Ioan Muntean, 2023

contact organizatori: biblioteca.cronopedia@gmail.com sau fabulatortemporis@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...