duminică, 10 septembrie 2023

Ioan Muntean - nopţi de porţelan - Cronopediada grup - Cronopedia

Ioan Muntean - nopţi de porţelan - Cronopediada grup - Cronopedia

Ioan Muntean, România, Panorama literară, septembrie 2023

10. (cyberpoem)

ciclul nopţi (ciberpoeme în noapte)

nopţi de porţelan

 

nopţile de porțelan

ar fi fost nişte bijuterii perfecte

cu o străluciri argintii

care-mi ar fi încântat privirea

dar cioburi de visuri

m-ar fi rănit în tăcere

ca nişte ghimpi ascuțiți

care mi-ar fi spart inima în bucăţi

aş fi încercat să le strâng

să le fi lipit

dar ar fi fost prea târziu

ele s-ar fi dus pentru totdeauna

nopţile au rămas de porțelan

dar nu au mai fost perfecte

au fost pline de cioburi

care mi-au amintit de durerea mea

cu stele ca niște flori

cu luna ca un felinar

aprins pe un pervaz

nopţi de porțelan

cu tăceri care au durut

cu parfum de flori uscate

cu o tristeți care au mușcat

nopţi de porțelan

cu frumuseți care au rănit

cu fragilități care s-au frânt

cu aceeaşi amintire care a durut

 

nopţi de poezie

din sufletul meu ce se va strivi

din anii mei ce se vor pierde

din visele mele ce se vor sfărâma

nopţi de poezie

care mă vor tăia și mă vor răni

care mă vor duce spre întuneric

care mă vor face să plâng

nopţi de poezie

care mă împiedică să merg mai departe

care mă țin prizonier

care mă fac să sufăr

 

©Ioan Muntean, 2023

contact organizatori: biblioteca.cronopedia@gmail.com sau fabulatortemporis@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...