miercuri, 27 septembrie 2023

Ioan Muntean - frustrare - Cronopediada grup - Cronopedia

Ioan Muntean - frustrare - Cronopediada grup - Cronopedia

Panorama literară, septembrie 2023

27. (cyberpoem)

frustrare

 

a8afa4cc6fa2df972da48ed01780756e.jpg?profile=RESIZE_400xfrustrare

fistic închis ermetic

cu o coajă tare și groasă

ce nu mă lasă să ajung la miez

la ceea ce-mi doresc cu ardoare

degetele mele se chinuie să-l spargă

dar nu reușesc

deși încerc din răsputeri

și mă simt ca un copil mic

ce nu știe cum să-și deschidă jucăria

 

9db081f83338d716dd395e0fcbaf03d0.jpg?profile=RESIZE_400xîn jurul meu

sunt doar coji

goale și fără valoare

ce nu-mi aduc niciun pic de bucurie

ci doar amărăciune și dezamăgire

 

frustrare

fistic închis ermetic

ești o emoție puternică

ce mă copleșește

9636dc5bf592abce1b2c713540cceea6.jpg?profile=RESIZE_400xși mă înfurie

dar mă și face să lupt mai tare

mă determină să nu renunț la visul meu

și să găsesc o modalitate de a-l împlini

chiar dacă asta înseamnă

să mă lupt cu dărâmăturile

cu geloziile

până ce voi ajunge la miez

 

ce-mi eşti

frustrarea mea

te întreb tăcut

 

un fistic închis ermetic

și în rest doar coji

 

©Ioan Muntean, 2023

Maraton Panorama Literară

contact organizatori: biblioteca.cronopedia@gmail.com sau fabulatortemporis@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...