vineri, 22 septembrie 2023

Ioan Muntean - damblaua damblalelor mele - Cronopediada grup - Cronopedia

Ioan Muntean - damblaua damblalelor mele - Cronopediada grup - Cronopedia

Ioan Muntean - Panorama literară, septembrie 2023

22. (cyberpoem)

damblaua damblalelor mele

 

damblaua damblalelor mele

tu ești iubirea mea

tu ești frumusețea mea

tu ești fericirea mea

 

cu ochii tăi albaștri

ca cerul senin

cu părul tău lung și negru

ca o noapte de vară

tu ești tot ce îmi doresc

 

cu zâmbetul tău larg și frumos

tu îmi luminezi viața

cu dragostea ta necondiționată

tu îmi faci inima să cânte

 

damblaua damblalelor mele

ești totul pentru mine

și te voi iubi mereu

până la sfârșitul timpurilor

 

©Ioan Muntean, 2023

contact organizatori: biblioteca.cronopedia@gmail.com sau fabulatortemporis@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...