vineri, 29 septembrie 2023

Nicoleta Mija - Umbrele nopții - Cronopediada grup - Cronopedia

Nicoleta Mija - Umbrele nopții - Cronopediada grup - Cronopedia

Nicoleta Mija - Panorama literară, septembrie 2023

29 poezie

Umbrele nopții

 

Sclipiri de stele iar în albastra noapte, 

Două flăcări ard in mai multe șoapte,.

Stelele strălucesc bine, acum aleargă.

Fericite licăresc în noaptea întreagă.

 

Umbra se ascunde in razele de Lună, 

Pe cerul senin toate stelele se adună,

Visează in mine și îmi aduce fericirea, 

Parfumul nopții învie in mine amintirea.

 

Liniștea mă învăluie, îmi ascunde ceva,

Furtuna viselor se aude bine de undeva, 

Ochii mei privesc, văd stelele toate bine,. 

Umbra nopții renaște iar visul din mine.

 

Privesc cerul care adună  multă culoare  

Gândurile mele prin noapte sunt fugare, 

Umbrele nopții ca două brațe se întind, 

Aș vrea multe gânduri fugare să le prind. 

 

Eu vrea să plec, tu îmi spui să mai rămân, 

Lângă tine mereu eu stelele toate le adun, 

Ascult fericită al lor atât de frumos suspin, 

În sufletul meu multe amintiri  mereu revin. 

 

Tu ești taina, liniștea și câteodată tăcerea, 

Infinitul iubirii îmi dăruiește mângâierea, 

Noaptea de veghe se încarcă cu un mister, 

Privesc mai liniștită și jocul stelele pe cer 

 

Umbra coboară încet ascunsă după pian,  

Vine și vede lumina lumânării pe geam, 

Și umbra nopții cu iubirea ei mă învăluie,

Iubirea in inima mea întotdeauna stăruie. 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...