sâmbătă, 16 septembrie 2023

Ioan Muntean - cunoscut cu noaptea - Cronopediada grup - Cronopedia

Ioan Muntean - Panorama literară, septembrie 2023

16. (cyberpoem)

ciclul nopţi (ciberpoeme în noapte)

cunoscut cu noaptea

 

am fost familiarizat cu noaptea

am plecat în ploaie

și înapoi în ploaie

am depășit cea mai îndepărtată lumină a orașului

 

mi-am uitat cea mai tristă banda din oraș

am trecut ca stăpân pe bătaia ei

și mi-au scăpat ochii

fără să vreau să-i explic

m-am oprit

și am oprit sunetul picioarelor


când este departe un strigăt întrerupt

a venit peste casele de pe altă stradă

dar nu să mă cheme înapoi

sau să-mi iau rămas bun

și mai departe

la o înălțime neamenajată

un ceas luminator împotriva cerului

proclama că timpul nu a fost nici greșit

nici drept

am fost familiarizat cu noaptea

 

 

©Ioan Muntean, 2023

contact organizatori: biblioteca.cronopedia@gmail.com sau fabulatortemporis@gmail.com

Ioan Muntean - cunoscut cu noaptea - Cronopediada grup - Cronopedia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...