marți, 12 septembrie 2023

Ioan Muntean - noapte de toamnă cu cioburi - Cronopediada grup - Cronopedia

Ioan Muntean - noapte de toamnă cu cioburi - Cronopediada grup - Cronopedia

Ioan Muntean, România, Panorama literară, septembrie 2023

12. (cyberpoem)

ciclul nopţi (ciberpoeme în noapte)

noapte de toamnă cu cioburi

 

noapte de toamnă

cu un vânt rece și aspru

care mă face să tremur

cu un cer înnorat și cenușiu

care mă face să plâng

cu cioburi de sticlă

care mă rănesc

cioburi de sticlă de plumb

din sufletul meu strivit

din amintirile mele dureroase

cioburi de sticlă mată

care mă fac să sufăr

cioburi de sticlă de murano

care mă împiedică să merg mai departe

 

noapte de toamnă

cu cioburi de ceramică

care mă condamnă să trăiesc în durere

noapte de toamnă

cu un aer rece și umed

care mă face să mă îngrozesc

noapte de toamnă

cu un vânt puternic și răvășitor

care mă face să mă simt pierdut

noapte de toamnă

cu cioburi de lemn

care mă țin captiv

cu cioburi de lemn

din sufletul meu sfărâmat

din amintirile mele sumbre

cu cioburi de porțelan

care mă fac să visez

cu cioburi de iubire

care mă ajută să nu renunţ

 

noapte de toamnă

cu cioburi

care mă fac să mă eliberez

 

©Ioan Muntean, 2023

contact organizatori: biblioteca.cronopedia@gmail.com sau fabulatortemporis@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...