sâmbătă, 9 septembrie 2023

Ioan Muntean - cioburi de noapte - Cronopediada grup - Cronopedia

Ioan Muntean - cioburi de noapte - Cronopediada grup - Cronopedia

Ioan Muntean, România, Panorama literară, septembrie 2023

9. (cyberpoem)

ciclul nopţi (ciberpoeme în noapte)

cioburi de noapte

 

cioburi de noapte

din visele pierdute

din speranțele sfărâmate

din iubirile neîmpărtășite

 

cioburi de noapte

care străpung sufletul

cu durerea lor ascuțită

cu melancolia lor eternă

 

cioburi de noapte

care mă urmăresc pretutindeni

ca niște fantome

ca niște amintiri blestemate

 

cioburi de noapte

care mă fac să suspin

să plâng

să visez

 

cioburi de noapte

răspândite pe jos

ca niște flori moarte

care-mi umbresc sufletul

 

fiecare ciocnitură

a fost o lacrimă

fiecare durere

o poezie pierdută

 

acum nu mai rămâne nimic

decât o amintire

o amintire a unei iubiri

care a murit

 

cioburi de noapte

care mă rănesc

cioburi de noapte

care mă distrug

©Ioan Muntean, 2023

contact organizatori: biblioteca.cronopedia@gmail.com sau fabulatortemporis@gmail.com

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...