luni, 18 septembrie 2023

Ioan Muntean - te iubesc în noapte - Cronopediada grup - Cronopedia

Ioan Muntean - te iubesc în noapte - Cronopediada grup - Cronopedia

Ioan Muntean - Panorama literară, septembrie 2023

18. (cyberpoem)

ciclul nopţi (ciberpoeme în noapte)

te iubesc în noapte

 

te iubesc

nici măcar nu știu ce este dragostea

dar pentru mine eşti definiția ei forte

tu

creatură minunată

mi-a înjunghiat inima cu minuni

au lipit ochii mei în frumusețea ta

nu eşti conștientă de capacitatea ta

eşti propria ta eroină

ai propriile stele

luna este în capul tău

și soarele se ascunde în inima ta

ești un univers întreg al nopţii

poți purta negru cu cea mai elegantă ținută de noapte

şi porţi albul scurgerii totale

în culorile din tine

 

dragostea mea

ai fost creată atât de frumoasă

te iubesc

dar numai tu poți să mă eliberezi

te iubesc

dar există o limită la cât de mulţi spini pot atinge

o atingere

fără a te rupe

draga mea

nu vreau să te pierd

nici tu nu mă pierde agățat

în ceva care nu caută în tine

vreau să trăim

nu pot opri gândirea prin tine

prezenta ta s-a sălășluit acum în inima mea

tu ești cea care îmi aduce atâta bucurie

cât și durerea pentru mine

 

©Ioan Muntean, 2023

contact organizatori: biblioteca.cronopedia@gmail.com sau fabulatortemporis@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimentele zilei...